Siden forrige utviklingslogg er det utført mange små og store endringer i systemet. Her er en oversikt over noen av endringene som er gjennomført.

  • Lagt til - Kalenderfunksjonen på fremsiden er ferdigstillt.
  • Lagt til - Opprett en egen ordremodul for bedre tilbud- og ordrebehandling.
  • Lagt til - Oversikt over dine personlige fakturaer som er motatt fra Systemsmia DA.
  • Lagt til - Startet utrullingen av responsivt design på nettsiden slik at Cretica er lettere å bruke på mobil og nettbrett.
  • Lagt til - Mulighet for å legge til tekstlinje samen med varelinjer på en faktura.
  • Lagt til - Under vareregistrering finner en nå oversikt over alle fakturaer som varen er i bruk på.
  • Lagt til - Mulighet for å sende en påminnelse til kunden om forfalt faktura.
  • Lagt til - Mulighet for å legge til flere varer/varegrupper om gangen under oppretting av faktura.
  • Ordnet - Avbrytknapp manglet på betalingsskjermen.
  • Ordnet - Stjernemarkering (på en faktura) på hovedsiden virket ikke.
  • Ordnet - Særnorske (æøå) bokstaver i e-post virket ikke.
  • Ordnet - Under kilometerregistrering virket ikke søket skikkelig.
  • Ordnet - Kopiering av prosjekt virket ikke.
  • Ordnet - Prosjektadresser ble ikke lagret korrekt.
  • Ordnet - Fakturaimportering resulterte i krasj dersom fakturanummeret allerede var i bruk.
  • Ordnet - Fakturaimportering kan ikke lenger ha høyere fakturanummer enn det som allerede er i bruk.
  • Ordnet - Liten feil under opplastning av faktura til inkasso med Settl.
  • Ordnet - Ikke mulig å fakturaere med mva dersom firmaet ikke er mva-registrert.